Terima Kasih SAHABAT…

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.

Terlebih dahulu saya memohon jutaan kemaafan kerana sudah lama saya tidak mencoretkan sesuatu walaupun sepatah kata di laman blog ini.

Walaupun blog ini tanpa entri-entri baru, namun laman ini masih lagi dikunjungi oleh sahabat-sahabat yang setia mengikuti perkembangan Kalam Abu Musaddad. Terima kasih sahabat.

Terima kasih juga kepada sahabat-sahabat yang tidak henti-henti memberi dorongan serta kata-kata semangat melalui komentar  supaya saya meneruskan bicara di laman sederhana ini.

Walaupun anda saya tidak kenali, namun saya sangat menghargai komentar dan dorongan semangat anda terhadap saya.

Justeru itu, hari ini saya kembali lagi.

Kembali untuk meneruskan penulisan di laman ini. Insyaallah jika diizin Allah dan di beri kekuatan saya akan terus bersama dan berbicara dengan anda melalui ruangan yang sederhana ini.

Akhir kalam, terima kasih sahabat kerana menyokong dan menjadi pengunjung setia Kalam Abu Musaddad. Apa yang baik yang terkandung dalam laman ini anda ambillah ia sebagai pedoman, dan yang tidak baik anda buang ia jauh-jauh supaya tidak menganggu diri dan keluarga anda.

Tanjong Manis, Sarawak.
06 Sya’ban 1433/26 Jun 2012
ibnismail.wordpress.com

About Abu Musaddad

"Setiap setangga ilmu ku tingkat...Insaflah aku jahilnya diri...Keinginan panjang, kehidupan singkat. Tapi....Aku tak bosan, dalam mencari..."

Posted on 26 Jun 2012, in Tentang Aku and tagged , . Bookmark the permalink. 2 Komen.

  1. salam..kemah ust wie..:)

  2. afrina even's

    thank you all friends ..🙂

Tinggalkan Jawapan

