MAAFKAN AKU SAHABAT!!!

ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKATUH.

Lama betul saya tak update blog ini. Ada juga kekawan tanya melalui email adakah saya sudah berenti menulis diblog ini.

Untuk pengetahuan pembaca yang budiman, saya tetap menulis selagi mana diizinan Allah. Tak pernah terniat dihati untuk berenti menulis walaupun kekadang masa sangat tidak mengizinkan. Namun itu bukan menjadi penghalang dan alasan untuk saya mengabaikan laman ini.

Sejak kebelakangan ini saya sangat sibuk. Banyak perkara yang perlu dibereskan sebelum berakhirnya sesi persekolahan bagi tahun 2010. Saya baru sahaja selesai membuat soalan peperiksaan akhir tahun yang akan dijalankan pada hari isnin ini (25 Oktober 2010). Alhamdulillah semuanya dah settle.

Oleh itu, dikesempatan ini saya memohon jutaan kemaafan kepada semua sahabat-sahabat pengunjung setia laman Abu Musaddad kerana hampir sebulan lebih kalam ini tidak berbicara bersama anda.

Selain itu, saya juga ingin memohon kemaafan seandainya ada pertanyaan-pertanyaan anda melalui kementar tidak dijawab. Saya rasa banyak juga pertanyaan yang tidak terjawab. Insyaallah saya akan cuba menjawabnya……

Akhir kalam, saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pembaca kerana setia berkunjung dan menyokong blog ini. Saya doakan anda semua sucses dan bahagia selalu…..Ameen.

MAAFKAN AKU SAHABAT!!!

Wallahu a’lam.

 

 

© IBNISMAIL.WORDPRESS.COM

 

Hak cipta terpelihara. Setiap artikel @ penulisan yang tersiar di laman blog ini dihasilkan untuk tujuan perkongsian ilmu dan bersifat non-komersil. Pembaca bebas menyalin dan menyebarkan artikel yang terdapat di sini, namun mohon kerjasama agar segala bahan sama ada berbentuk artikel, video dan lain-lain yang di ambil daripada laman blog ini diberikan “kredit” dengan meletakkan alamat https://ibnismail.wordpress.com sebagai sokongan anda. Perlu ditegaskan di sini juga, sekiranya  terdapat pertentangan dengan fakta terutamanya al-Quran dan al-Hadith, maka penulisan ini adalah terbatal dan tidak sah dengan sendirinya. Selain itu, pemilik blog Kalam Abu Musaddad tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku kerosakan atau masalah pada system komputer pelawat semasa @ sesudah melawat laman ini. Mohon ampun dan maaf juga sekiranya terdapat artikel @ penulisan di laman ini yang menyentuh dan tidak disenangi hati para pelawat.

 

Tanjung Manis, Sarawak
Sabtu 12.00 pm
23 Oktober 2010 / 15 Zulkaedah 2010
ibnismail.wordpress.com

 

 

Tinggalkan Jawapan

