AWARD 1/09 – ANDA SEORANG YANG HEBAT

ALHAMDULILLAH tiada kata-kata indah yang layak diucapkan selain puji dan syukur kepada Allah SWT kerana hari ini blog Kalam Abu Musaddad menerima AWARD yang amat terkesan sekali dihati sanubari ini.

Apa yang membuatkan hati ini terharu dan tersentuh ialah AWARD ini diberikan oleh seorang GURU yang sangat ana hormati dan amat sanjungi iaitu Ustazah Siti Fatimah Ahmad menerusi laman blog beliau LAMAN MENULIS GAYA SENDIRI. Beliau adalah seorang pensyarah di Institut Perguruan Rajang, Sarawak. Dan kini telah menyambung pengajian peringkat MA di Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM).

Ini adalah penyataan PENGHARGAAN di LAMAN MENULIS GAYA SENDIRI kepada ana :

award109-sitifatimah51ABU MUSADDAD: Senang saya panggil dengan nama asalnya Alwi. Dia adalah pelajar program j-QAF saya di Institut Perguruan Rajang, Sarawak. Satu-satunya pelajar yang saya tahu mempunyai blog. Yang lain saya belum dimaklumkan. Pengisian yang pelbagai dalam blog Alwi memberi banyak maklumat berkaitan dengan fenomena yang berlaku di Malaysia. Saya bangga dengan usaha Alwi. Punya potensi yang baik untuk terus maju dalam bidang penulisan. Memiliki bakat dalam mengembangkan idea-idea berkesan dan blog beliau sering saya kunjungi. Terima kasih kerana sering melemparkan berita ke laman ilmu saya untuk tatapan bersama. PLEASE, BE A GREAT MUSLIM TEACHER.

Justeru itu, dengan penghargaan yang diberikan, Kalam ini mengucapkan jutaan terima kasih di atas sokongan dan dokongan yang diberikan. Semoga kalam ini terus berbicara dan menjadikan laman ilmu buat semua…

kkk13
Kalam Abu Musaddad / Isnin 13 April 2009
https://ibnismail.wordpress.com



About Abu Musaddad

"Setiap setangga ilmu ku tingkat...Insaflah aku jahilnya diri...Keinginan panjang, kehidupan singkat. Tapi....Aku tak bosan, dalam mencari..."

Posted on 13 April 2009, in Tentang Aku. Bookmark the permalink. 1 Komen.

  1. Selamat ya … semoga mempereart tali silaturahim. Amin

    ****KAM : Terima kasih Pak…Emm insyaAllah…****

Tinggalkan Jawapan

