Aku Balik Kampung

Bismillahirrahmanirrahim…

Assalamualaikum wbt…

Hai pengunjung Kalam Abu Musaddad semua..Apa khabar, ana harap semuanya sihat sejahtera…Emmm sekolah sudah mula bercuti, bagaimana dengan perancangan anda di musim cuti ini…Ana harap buatlah perancangan yang terbaik untuk diri sendiri dan keluarga anda.

Alhamdulillah hari ini ana akan mula bertolak dari Tanjung Manis ini jam 01.30 nanti naik express untuk ke kuching. Tak sabar rasanya untuk balik kampung ni..he he he…Sampai kuching bermalam dulu di sana kemudian besok ana akan terbang ke KL lebih kurang pukul 02.00 petang…heee..seronoknya…

Di sini juga ana ingin maklumkan bahawa mungkin ana di kampung nanti kalam ini berhenti berbicara buat seketika waktu kerana almaklumlah dikampung tu takde kemudahan wareless untuk berinternet..he he he..Jadi ana harap para pelawat memahami dan sabar menunggu kalam ini berbicara yang ke seterusnya…Rasa rindu jugak bila tak menulis dilaman ini…Tapi takpe ianya bukan selamanya, hanya seketika sahaja…Ana harap pengunjung bersabar…

Akhir kalam ana doakan anda semua sucses di musim cuti sekolah ini..Bagi kawan-kawan yang akan mendirikan masjid tu kalam ini mengucapkan selamat pengantin baru kerana ana percaya ramai yang akan melangsungkan hajat masing-masing kerana inilah masa yang sesuai untuk berkumpul semua ahli keluarga..Kalau ada masa silalah ke kampung ana yer….

Sekian terima kasih…

Kalam Abu Musaddad

https://ibnismail.wordpress.com / 15 November 2008

About Abu Musaddad

"Setiap setangga ilmu ku tingkat...Insaflah aku jahilnya diri...Keinginan panjang, kehidupan singkat. Tapi....Aku tak bosan, dalam mencari..."

Posted on 15 November 2008, in Tentang Aku. Bookmark the permalink. 11 Komen.

  1. wah pilang kampung nih!!!!
    dalam rangka apaan nih !!!!!!!
    kan nggak ada libur !!!!
    hi!!!!!!!

  2. salam kenal ~~!!!!!!!
    (^_^)!!!!!
    hi!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. balas ke gubuk ku yA!!!|!!!!

  4. gubuk ku kecil tapi asoi!!!!!
    GeBOI!!!!!

  5. hi!!!!
    hi!!!!!
    hi!!!!!!!!

  6. Cikgu, SELAMAT PENGANTIN BARU! jangan lupa updatekan blog, masukkan foto-foto masa nikah tau! tak sabar rasanya nak tengok lah! alahai ! pergi le cybercafe kalau kat kampung tak der wireless

  7. Ceramah Akidah 20hb Nov 2008 di Masjid Universiti Islam Pahang (UMP):Syeikh Dr Salim Ulwan(Mufti Australia) http://pondokhabib.wordpress.com

  8. duh… duh…. indahnya !!!!!

  9. assalamualikum Pak Abu…
    wah maaf baru bisa berkunjung nich…
    gimana kabarnya..??

  10. Siti Fatimah Ahmad

    Selamat hari raya Aidil Adha.

    Semoga pengorbanan yang kita lakukan untuk Allah semata-mata akan mendapat nikmat ganjaran yang berkekalan.

    Saya telah berpindah ke laman baru di :

    LAMAN MENULIS GAYA SENDIRI
    http://websitifatimah.wordpress.com

    Semoga ilmu yang dikongsikan bersama akan berterusan. Selamat Bercuti.

  11. gimana yah rasanya pulang kmpung
    hmmm

    terakhir waktu lebaran 2003
    hehehe

    -keep on blogging & salam kenal-
    also: wishing you a beautiful new year

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: