Mohon Maklum Balas Terhadap Komentar Ini…

Bismillahirrahmanirrahim…

Ini adalah komentar dari saudara Mohd Zairi b Ab. Aziz, beliau adalah salah seorang sahabat kita pengunjung Kalam Abu Musaddad, beliau ingin penjelasan berkaitan penyakit kenser yang dihadapi oleh isterinya. sekiranya ada sesiapa yang mengetahui perkara ini, harap memberi sedikit penjelasan mengenai masalah ini..

isteri saya menghidap kenser payuara stage 2 grade 3.Pada ketika ini sedang menjalani rawatan kemoterapi proses yang ke-6, sebelum ini telah menjalani pembedahan membuang sebelah payudara dan kelenjar di bahagian bawah ketiak,isteri saya berumur 26 thn, pada mulanya kami telah memebuat pemeriksaan awal di pertubuhan kanser malaysia ,pada masa itu baru berukuran 2cm dan pakar yang membuat pemeriksaan memogram megatakan itu cuma ketulan cecair sahaja dan tidak perlu berbuat ape2 nanti die akan hilang sendiri dan die kate datang periksa 6 bln sekali,pada masa itu isteri saya mngandung 2 bualan,selepas sebulan kemudian ketulan menjadi semakin besar dan sakit kami pergi semula ke pertubuhan kenser dan buat memogram ketulan dah jadi 5cm terkejut mamat tu die suruh isteri saya buat bioksi (rase nak bunuh je mamat tu sakit hati saya).selepas itu saye nekad tak nak pegi goverment punye sevis saye terus bawak isteri saye pegi hospital pantai buat bioksi dan buat memeogram komfirm kenser stage 2 gred 3.sakit hati tak terkata kat mamat pertubuhan kenser malaysia.saye ade soalan selepas menjalani pembedahan,rawatan kemoterapi dan radioterapi adakan pesakit akan sembuh sepenuhnya dan kembali kepada kehidupan normal???

Segala kerjasama anda Kalam ini mengucapkan jutaan terima kasih.

Kalam Abu Musaddad / 23 Julai 2008

About Abu Musaddad

"Setiap setangga ilmu ku tingkat...Insaflah aku jahilnya diri...Keinginan panjang, kehidupan singkat. Tapi....Aku tak bosan, dalam mencari..."

Posted on 23 Julai 2008, in BICARA KESIHATAN. Bookmark the permalink. 1 Komen.

  1. Salam…

    Kesabaran dan ketabahan yang tinggi amat diperlukan bagi keluarga yang menghidap penyakit ini….arwah suami saya meninggal akibat lukemia..april 2008 ..arwah ibu saya pula meninggal akibat breast cancer mac 2007 ..
    Perubatan diteruskan …doa banyak pada Allah moga dipermudahkan segalanyaa…

Tinggalkan Jawapan

