Hari Minggu Yang Membosankan…

Assalamualaikum wbt..Kalau korang lihat tajuk  di atas tu sudah pasti ada yang dapat mengagak ape yang ana ingin ceritakan. Betulkan?

Emmm..Hari ini amak membosankan jika dibandingkan dengan hari2 sebelumnya. Maklumlah hari minggu..Tak keje..lagi pun takde aktiviti yang menarik nak buat pada minggu ini. Tu yang boring sangat duduk kat umah ni..Korang ape cerita hari ni..Mesti banyak cerita ni..Kongsila siket he..he..

Dari tadi lagi ana duduk kat depan pc ni..he he..dah tak tahu nak buat ape lagi..Bagi yang ada keluarga okla boleh meluangkan masa untuk keluarga..Tapi ana keluarga jauh..Rindu sangat ngan depo, tapi apakah daya kerana tugas terpaksalah berpisah dan menaggung rindu..Rindu orang tersayang nun jauh di mata tapi sangat dekat di hati..he he he…

Oklah semoga semuanya bahagia hari ini. Sekadar coretan melepaskan rindu..

About these ads

Perihal Abu Musaddad

"Setiap setangga ilmu ku tingkat...Insaflah aku jahilnya diri...Keinginan panjang, kehidupan singkat. Tapi....Aku tak bosan, dalam mencari..."

Posted on 10 Mei 2008, in Tentang Aku. Bookmark the permalink. Tinggalkan komen.

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 142 other followers

%d bloggers like this: